13 februarie 2009

S-a incheiat sezonul de lenevit- ultima zi acasa

Azi a fost ultima zi petrecuta acasa la mine. Maine la ora doua ma voi urca in trenul ce vine dinspre Cluj, cu destinatia Iasi. S-a terminat si vacanta asta. Pe cat de greu a venit, pe atat de repede a si trecut.
Vacanta asta a fost...plina cu de toate. M-am odihnit, am lenevit, m-am uitat la multe filme, m-am intalnit cu o prietena si am petrecut o zi cu o cunostinta apropiata, am facut o mica schimbare de look ( :D ), am avut parte de zapada muuulta si am stat la caldurica, m-am relaxat si m-am rasfatat cu tot felul de bunatati. But it's over! S-au dus vremurile bune, vorba poetului.
Maine ma asteapta 4 ore de mers cu trenul, carat bagaje, gasit taxi, ajuns la camin, urcat cu tot cu bagaje pana la etajul 3, apoi despachetat si...start all over again. Un nou semestru, un nou orar, cursuri, seminarii si asa mai departe.
Imi vine greu sa las tot ceea ce am aici "acasa". Ma simt atat de bine, fara griji, fara stres, fara probleme. E liniste si pace. Cum sa dau eu toate astea pe agitatia din Iasi? Dar, asta e viata, luam tot ce e mai frumos si mergem mai departe...
Asa ca voi considera ca mi se ofera ocazia unor noi...aventuri. O sa am sansa de a ma ocupa de lucrurile pe care le-am amanat datorita sesiunii, lucruri pe care sper, sper, SPER sa nu le mai aman! Chiar vreau sa imi pun la punct toate treburile and start a new life as I wish! Dar sa vedem..pana una alta trebuie sa ma concentrez asupra ultimei nopti in patutul meu calduros si moale si apoi asupra zilei de maine.
So, good bye home sweet home. I'm gonna miss you, hope to be back soon.

Niciun comentariu: