1 februarie 2009

Lectia fluturelui


Intr-o zi, intr-un cocon a aparut o mica gaura.
Un om care trecea din intamplare prin preajma, s-a oprit mai multe ore pentru a observa fluturele care se forta sa iasa.
Dupa multe incercari, se parea ca fluturele a abandonat spatiul acela prin care se straduia sa iasa care ramasese la fel de ingust. Parea ca fluturele a facut tot ceea ce putea si nu mai era in stare de mai mult. Atunci omul a decis sa ajute fluturele: a luat un cutit si a deschis coconul.
Fluturele a iesit imediat. Insa corpul lui era slab si anemic. Aripile sale erau putin dezvoltate si aproape ca nu se miscau.
Omul a continuat sa observe crezand ca dintr-un moment in altul aripile fluturelui se vor deschide si vor putea suporta greutatea acestuia pentru a putea zbura.
Acest lucru nu s-a intamplat...
Fluturele si-a trait tot restul vietii tarandu-se pe pamant cu corpul sau slab si cu aripile chircite. Nu a mai putut zbura NICIODATA.
Ceea ce Omul, prin gestul sau de Bunatate si prin intentia sa de a Ajuta, nu a inteles, este ca trecerea prin spatiul acela stramt era Efortul Necesar pentru ca fluturele sa poate Zbura!
Era chinul pe care viata il punea sa treaca pentru a putea creste si pentru a se putea dezvolta!
Uneori, EFORTUL este exact lucrul de care avem nevoie in viata!
Daca ni s-ar permite sa ne traim viata fara a intalni obstacole, am fi limitati.
Nu am putea fi atat de puternici cum suntem, nu am putea zbura niciodata!
Am cerut PUTERE si Viata mi-a dat dificultati pentru a ma face PUTERNIC...
Am cerut INTELEPCIUNE si Viata mi-a dat probleme ca sa le REZOLV...
Am cerut PROSPERITATE si Viata mi-a dat creier si forta pentru a MUNCI...
Am cerut sa pot ZBURA si Viata mi-a dat obstacole pentru a le DEPASI...
Am cerut IUBIRE si Viata mi-a dat oameni pe care sa-i ajut in PROBLEMELE lor...
Am cerut FAVORURI si Viata mi-a dat POTENTIAL...
Nu am primit nimic din ce am cerut...dar am primit tot ce aveam nevoie!
TRAIESTE VIATA CU CURAJ, INFRUNTA OBSTACOLELE SI DEMONSTREAZA CA LE POTI DEPASI!

Un comentariu:

Cristina spunea...

that's my girl!!!