1 februarie 2009

A inceput sezonul de lenevit


Vineri s-a incheiat oficial pentru mine sesiunea de iarna, cand am scapat si de ultimul examen. Iuhu! Ceea ce inseamna ca s-a deschis sezonul de lenevire intensa :D Dupa o luna plina de proiecte si examene, la care s-au adaugat nopti nedormite, stres si nervi intinsi la maximum, ma simt ajunsa la capatul puterilor. Stiam ca luna Ianuarie va fi un pic cam aglomerata datorita unor teme restante si a sesiunii, insa nici prin cap nu mi-a trecut ca va fi chiar asa...

Am realizat pentru a nu stiu cata oara ca lucrurile nerezolvate la timp ajung sa-ti incurce planurile, ca trecutul iti poate afecta destul de serios prezentul si chiar viitorul, ca nu imi place sa lucrez in conditii stresante( desi atunci termin ce am de facut mai repede decat de obicei), ca exista muuulta nedreptate, marlanie si nesimtire si ca nimic nu e imposibil.

Luna aceasta s-a desfasurat pentru mine in felul urmator: am revenit in Iasi, mi-am facut proiectele, am dat examene (perioada in care am am avut parte de foarte multe nopti nedormite), am implinit 21 de ani ( serbandu-mi ziua de nastere in club), am fost la un concert de Ziua Unirii Principatelor, m-am stresat intens, am acumulat multa oboseala si m-am ocupat superficial de alte lucruri importante pentru mine.

Nu pot sa zic ca sunt multumita, insa ma bucur ca totul a luat sfarsit. Nici macar nu vreau sa-mi mai amintesc ce m-a nemultumit si asta deoarece mi s-ar strica iar dispozitia si nici macar nu mai are rost. Tot ce pot sa fac e sa consider cele petrecute o experienta neplacuta din care sa trag multe invataturi si sa ma concentrez asupra altor lucruri.Am pus punct lunii Ianuarie si merg mai departe.

De acum sunt in vacanta. Am ajuns acasa si am dat drumul la sezonul de lenevit. Cel putin 3 zile o sa mi le acord numai mie, timp in care o sa dorm ca sa pot sa recuperez somnul lipsa din ultima perioada, o sa imi inchid telefoanele si pe messenger o sa stau numai pe invisible iar patul, televizorul, filmele, cartile, muzica si tata vor fi cei mai buni prieteni ai mei si singurii care imi vor sta prin preajma. In cazul meu, singura uniforma pe care o voi purta va fi pijamaua :P

Dupa care sper sa ma reapuc de treaba si sa pun la punct lucrurile lasate deoparte in ultima perioada, asupra carora nu m-am concentrat aproape deloc. Nu de alta, dar ar fi cazul sa ma mobilizez si sa castig si eu macar cateva batalii in lupta cu timpul pentru ca pana acum am avut numai de pierdut si se stie ca mie nu imi place sa pierd.
So, am downloadat cateva filme de pe odc si declar deschis sezonul de lenevit si maratonul filmelor :)

Niciun comentariu: