6 februarie 2009

License to Wedding


Tocmai am terminat de vazut filmul pentru a doua oara. L-am descoperit vara trecuta si de atunci a devenit unul din preferatele mele. O poveste de dragoste care implica si o nunta, film care se incadreaza in genul comediilor romantice, preferatele mele. Ce m-a impresionat in mod deosebit a fost faptul ca dupa ce s-au despartit si au anulat nunta, Ben a plecat dupa Sadie si i-a scris pe plaja juramintele pentru nunta:

" I promise to fight fair and always make up. I vow to trust you no matter how jealous I get. I promise to be out of the ordinary. I vow to tell you what I feel without waiting for you to ask. I promise to be the best dad to however many kids we have. I vow to never ever let you go again."

Mi-a mai placut si faptul ca au reusit amandoi sa inteleaga fiecare ce si unde au gresit si ca au hotarat sa lase unul de la altul pentru a face ca relatia sa mearga. Si-au demonstrat ca se iubesc cu adevarat, pentru ca numai atunci cand reusesti sa treci peste defectele celuilalt, ba mai mult, sa-l iubesti tocmai pentru acele lucruri care pot fi considerate defecte, de abia atunci e vorba de ceva real, de dragoste eterna si de incredere ca totul va fi bine...no matter what!

Niciun comentariu: